בר מתוקים

מערכת שורש  כד סיוון, תשעה  6/11/2015

אם ברצונכם לשדרג את האירוע מסתם אירוע פשוט לאירוע יוצא דופן ומהנה - בר מתוקים הוא בדיוק מה שאתם צריכים
.......................

בר מתוקים
בר מתוקים הפך להיות בשנים האחרונות אטרקציית חובה ופופולרית בכל אירוע מכל סוג. מעבר לכךתמיד מפתיע את אורחי האירוע לראות בר מתוקים עשיר ובו מגוון רב של מתוקים מסודרים בקפידה בקערות הגשה יוקרתיות לצד מפלי שוקולד טעימים. את הבר ניתן לשלב בקלות עם בר אלכוהול ודוכני מזון שונים להשלמת החוויה.

אז מה יש בבר מתוקים שמושך כל אחד להציב אחד כזה באירוע שלו?
ממתקים ומתוקים תמיד כיף לאכול, סוכר מעלה את המצב רוח וגורם לאורחים פינוק מושלם. כיום ניתן לראות ברים מעוצבים בקפידה לפי אופי וסגנון האירוע ובו כולל את כל סוגי הממתקים שכולנו חולמים עליהם, גם ילדים וגם מבוגרים כמו –סוכריות גומי בשלל צורות וצבעים, סוכריות על מקל וסוכריות רגילות, שוקולדים במבחר סוגים, מסטיקים, עוגיות ועוגות מכל הסוגים ועוד סוגים שונים של מתוקים שלא נגמרים אף פעם. היתרון הגדול במגוון הרב של הממתקים, הוא האפשרות לשלב את הצבעים של הממתקים ואת העיצוב עצמו של הבר לצבעים ולנושא של האירוע. לדוגמא – אם מדובר במסיבת יום הולדת לילדים, ניתן לשלב צבעים מדליקים כמו – יום הולדת לבנים צבעים ירוקים או כחולים בשילוב כלים חד פעמים ומפיונים ועליהם הדפס של דמויות אהובות מסדרות טלוויזיה או במקרה של יום הולדת לבנות עיצוב בסגנון הלו –קיטי או נסיכות ועוד מבחר אפשריות שלא נגמרות.

התאמה מושלמת לאירוע שלכם
בר ממתקים ניתן להציב בכל אירוע מכל סוג, אם מדובר בבר או בת מצווה, ברית או בריתה חתונה, כנסים עסקיים, ירידים, פעילויות לילדים בקייטנות ובגנים, ימי הולדת מסיבות, השקות של מוצרים ועוד סוגים שונים של מסיבות ואירועים. על החברה המציעה שירותי בר מתוקים לדעת לעצב ולהתאים את הבר לסגנון ואופי האירוע ואפילו באירועים עסקיים ניתן לעצב את הבר לפי צבעי לוגו החברה להשלמת האווירה במקום.

שילוב של אטרקציות נוספות
מעבר לבר מתוקים, ניתן להוסיף מגוון אטרקציות נוספות לאירוע כמו – מפלי שוקולד בהם אורחי האירוע יוכלו לטבול שיפודי מרשמלו או שיפודים שעליהם פירות העונה, ובכן ניתן להזמין דוכנים שונים כמו – דוכני גלידה, דוכני קרפ צרפתי, בלינצ'סים מתוקים ועוד דוכנים שונים שימתיקו לאורחים שלכם ולכם את האירוע. את הדוכנים ואת בר במתוקים ניתן להציב בכל מקום אפשרי גם במקום פתוח וגם באולם מקורה ללא שום בעיה.

כיצד בוחרים חברה לאטרקציות מסוג זה?
כיום ניתן למצוא מגוון חברות המציעות בר מתוקים ועוד אטריות שונות, תוכלו לעזר במכרים או ממליצים שיסייעו לכם לבחור חברה מיומנת או לעזר בידידנו "גוגל", שיסייע לכם לבחור במהרה את האטרקציה האהובה עליכם. מומלץ לבצע סקר שוק מעמיק, בכדי לעמוד את מחירי האטרקציות ובכן לבחור גם חברה מקצועית ומיומנת וגם חברה המציעה מחירים אטרקטיביים ונוחים לכם.

מוגש מטעם פלאש בר אירועים המפעילה בר מתוקים: http://www.flashbar.co.il/SweetBar.html